ČLÁNKY    E-SHOP   DISKUSE   



   Hubnutí  Nabírání  Rýsování  Tréninky  Cviky  Výživa a doplňky  Látky v doplňcích  Jídelníčky  Recepty  Tabulky  Ostatní...   


Vstup do Eshopu
Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit. Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí



 

ČLÁNKY / NOVINKY


  TIP: Protein - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty,
Vše o kvalitě a druzích proteinů.

Nově jsme přidali do E-shopu Power System Činka Vinyl Dumbel 2 kg

Posilovací Činka Vinyl Dumbel 2 kg.



Nově jsme přidali do E-shopu Power System Multi Core Wheel

Multi Core Ab Wheel. Široké stabilní profi kolečko na cvičení.



Nově jsme přidali do E-shopu Power System Opasek Dipping Beast

Opasek pro zavěšení zátěže.



Nově jsme přidali do E-shopu Power System Opasek Bella Power Black

Kožený opasek pro ženy. Dámský vzpěračský pás byl navržen pro maximální výkon, pohodlí a skvělý vzhled.10 cm široký, ultralehký, a flexibilní. Originální silná byvolí kůže. Poskytuje ideální stupeň podpory a zároveň umožňuje plný rozsah pohybu pro použití při provádění cvičení.



Svalová hmota - jak přibrat svalovou hmotu, základní informace a pojmy nabíraní
autor: Martin datum: 31.07.2020 počet shlédnutí: 256095

Jak přibrat svalovou hmotu se dočtete v tomto návodu jak se nabírají svaly. Jak sestavit trénink a jídelniček a hlavní zásady nabírání. Měli byste se zde dozvědět vše, co potřebujete vědět o nabírání svalové hmoty.



AKCE a SLEVY na F-sport.cz
autor: Martin datum: 29.07.2020 počet shlédnutí: 5756

POŠTOVNÉ ZDARMA nad 1399Kč.



Proteiny - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty
autor: Martin datum: 21.07.2020 počet shlédnutí: 19991

Proteiny - jak vybrat ten nejlepší pro Vás. Osobní doporučení a informace o proteinech. A výběr z proteinů v EXPIRACI za super cenu!



Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí
autor: Martin datum: 22.06.2020 počet shlédnutí: 198215

Jak zhubnout - účinné prostředky pro rychle hubnutí. Doporučení zkušených. Jak a proč používat Spalovač tuků, L-carnitin, HCA, CLA, Chitosan, Protein, Aminokyseliny a další doplňky, které pomáhají spalovat tuky.



Ovesný malinový koktejl
autor: Jana Příborská datum: 12.05.2020 počet shlédnutí: 2663

Chutný recept na ovesný malinový koktejl z OatMash od Amixu.



N.O. Nitric oxide doplňky výživy
autor: Martin datum: 05.05.2020 počet shlédnutí: 27278

CO je to NO doplněk výživy, Pumpa při tréninku, JAK funguje, JAK se má správně brát, aby dobře zabral a CO obsahuje, to vše se dozvíte v tomto článku na F-sport.cz.



Doplňky výživy
autor: Martin datum: 05.05.2020 počet shlédnutí: 272844

Jak používat doplňky výživy, co to jsou proteiny, sacharidy, aminokyseliny a daůší informace.



Svalová hmota - jak získat svaly, návod pro začátečníky
autor: Martin datum: 21.04.2020 počet shlédnutí: 499478

Konkrétní návod a hlavní kroky pro velké svaly, jak nabrat svalové objemy, pro ty z Vás, kteří jste jako bidlo (např. 60kg na 175cm).



Lecitin
autor: Martin datum: 21.04.2020 počet shlédnutí: 37943

Lecitin , lecitin - Informace o použití a účincích Lecitinu. Dávkování a možná rizika.



Imunita - jak ji ihned posílit.
autor: Martin datum: 01.04.2020 počet shlédnutí: 1397

Aktualizace seznamu ověřených doplňků pro posílení imunity i s návodem, jak je správně brát. Aktualizováno pro momentální situaci na základě posledních zpráv i zkušeností.



Inosin
autor: Martin datum: 31.03.2020 počet shlédnutí: 36702

Inosin - Informace o použití a účincích Inosinu.



Martinův jídelniček 2
autor: Martin datum: 31.03.2020 počet shlédnutí: 51449

Reálný příklad, jak jíst pro udržení formy na cca 80kg. Jídelniček je vhodný i pro nabrání svalové hmoty pro ty, co ještě pořád těch 80kg nemají :).



Trénink při potížích s křečáky
autor: Martin datum: 31.03.2020 počet shlédnutí: 37997

Trénink vhodný pro zlepšení potíží s křečovými žilami.



Jak nepřibrat!
autor: Martin datum: 23.03.2020 počet shlédnutí: 928

Aktuální a hlavní rady, jak v této situaci nepřibrat.



Martinův trénink 1 - nabírací
autor: Martin datum: 04.03.2020 počet shlédnutí: 45694

Tento trénink je rozdělen na 4 částí a cvičí se 3 nebo 4 dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.



Martinův trénink 2 - nabírací
autor: Martin datum: 04.03.2020 počet shlédnutí: 38473

Tento trénink je rozdělen na 3 částí a cvičím se 3 nebo 4 dny v týdnu. Žlutě ohraničená svalová partie je hlavní - na tu kladu důraz a jedu na 100%, modře ohraničená je jenom taková připomínková - jedu ji volně tak na 80%.





další fitness rady a články ...





Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty