E-SHOP    DISKUSE    RADY  


  Hubnutí Nabírání Rýsování Tréninky Cviky Výživa a doplňky Látky v doplňcích Jídelníčky Recepty Tabulky  F-sport Team  


Vstup do Eshopu
Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit. Zhubnout - co dnes nejlépe koupit pro hubnutí



 

PROTEIN A FITNESS


  Protein - co dnes nejlépe koupit pro ochranu svalové hmoty

Protein - vše o kvalitě a druzích proteinů

Protein - jak ho brát správně



 

PŘEHLED NOVINEK NA F-SPORTU


 
AKCE a SLEVY na F-sport.cz
autor: Martin datum: 12.12.2019 počet shlédnutí: 3476

AKCE DÁREČEK ZDARMA - I CFM 100 WHEY protein tester + poštovné i balné ZDARMA už od 1399Kč až do konce akce!



Nově jsme přidali do E-shopu Myotec Fermented iBCAA 2:1:1

iBCAA značky MyoTec jsou esenciální aminokyseliny s rozvětveným řetězcem v instantizované formě. BCAA jsou vyrobeny fermentační technologií a jsou ve vzájemném poměru 2:1:1.



Gainery - rady a aktuální informace
autor: Martin datum: 11.12.2019 počet shlédnutí: 51990

Gainery - to nejlepší pro velké svaly - rady a aktuální informace, co a proč vybrat, co je zrovna nejlepší na trhu. Jak správně gainery dávkovat, aby správně fungovaly.



BLESKOVÁ SOUTĚŽ O DOPLŇKY VÝŽIVY
autor: Martin datum: 05.12.2019 počet shlédnutí: 15909

VYHRAJ ARTROX DRINK 600g. Super vánoční dárek anebo už ho taky potřebuješ? Pro jistotu i pokud už se klouby začínají ozývat! Lahodná chuť + ty správné látky + možnost vlastního dávkování = správná volba! Soutež skončí v neděli 15.12.2019 v 23:59



Seznam všech článků o rýsování, tvarování a udržování svalů a formy
autor: Martin datum: 27.11.2019 počet shlédnutí: 24053

Přehledný seznam všech článků pro ty, kteří chtěji udržovat a zlepšovat formu, rýsovat po objemu, nebo vylepšit svou formu pro atletiku.



Udržovat - jaké fitness doplňky výživy dnes nejlépe koupit pro udržování postavy.
autor: Martin datum: 27.11.2019 počet shlédnutí: 66740

Návod pro ženy i pro muže, co koupit pro účely udržování a zkvalitňování svalové hmoty, pro pomalé kvalitní nabírání svalové hmoty, prostě pro pěknou postavu.



Fitness doplňky výživy před tréninkem
autor: Martin datum: 19.11.2019 počet shlédnutí: 67845

Jaké fitness doplňky výživy brát nejlépe před tréninkem. Jak brát tyto doplňky výživy, aby fungovaly správně. Aktuální informace a doporučení, které doplňky výživy jsou zrovna nejlepší.



Trénink pro svalovou definici
autor: Martin datum: 14.11.2019 počet shlédnutí: 49768

Návod jak si sestavit trénink a jak cvičit pro zlepšení svalové definice.



Tréninky
autor: Martin datum: 14.11.2019 počet shlédnutí: 519376

Návody jak sestavovat tréninky a jak správně cvičit plus ukázkové tréninky pro hubnutí i přibírání.



Gainer a Protein - návod jak brát gainer a protein pořádně
autor: Martin datum: 05.11.2019 počet shlédnutí: 238847

Gainer a protein - ověřená cesta k obrovským svalům. Proč se u nás s gainery šetří? Kolik gaineru či proteinu se vlastně má brát v jedné dávce? A kolik dávek gaineru či proteinu denně?



Jak nejlépe cvičit pro pálení tuků
autor: Martin datum: 30.10.2019 počet shlédnutí: 344228

Podrobnější rozebrání vlivu tepových zón a způsobu cvičení na pálení tuků. Porovnání aerobního a anaerobního tréninku. V tomto článečku si tedy budete moct udělat představu o tom zda je účinnější aerobně běhat, plavat či jezdit na kole nebo je účinnější zajít 3x týdně do posilovny. Uděláte si i přehled o všech sledovaných "vhodných" zónách cvičení a jejich nulovém významu.



Velké svaly - jaké fitness doplňky stravy dnes nejlépe koupit.
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 315526

Jak nabrat velké svaly - účinné fitness doplňky stravy pro nabrání velkých svalů. Osobní doporučení zkušených.



Trénink 2x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 47106

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve dvou trénincích, každou partii jednou týdně. Lze i zrychlit a jet tyto dva tréninky 3x týdně, tak se daná partie procvičí častěji. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.



Trénink 3x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 126179

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení dost dobré formy. Procvičíte celé tělo ve třech trénincích, každou partii jednou týdně. Bude dost času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku. Je to to nejlepší pro ty co váží 60-70kg a potřebuji nabrat na 90kg !



Trénink 4x týdně začátečníci - nabírání svalové hmoty
autor: Martin datum: 10.10.2019 počet shlédnutí: 63789

Toto je základní trénink, který stačí na dosažení vynikající formy. Je vhodný nejen pro začátečníky, ale i jako základní trénink nebo po delší pauze. Procvičíte celé tělo ve čtyřech důkladných trénincích, každou partii jednou týdně. Budete mít moře času na důkladné procvičení každé partie. Dle potřeby lze zařadit 5 min. rotopédu na začátek tréninku.



F-sport.cz TEAM - tvář F-sportu
autor: Martin datum: 02.10.2019 počet shlédnutí: 20995

Sponzoring na F-sport.cz - a to nejen pro kulturisty, ale pro všechny sportovce. V tomto článku najdeš pravidla i GALERII členů F-sport.cz teamu.



Recept - Fitness kuřecí špíz
autor: Martin datum: 03.08.2019 počet shlédnutí: 714

Lehký fitness oběd, kuřecí rýže a trocha chuti k tomu.





další fitness rady a články ...





Seznam článků na F-sportu Sitemap  Kontakty